you twitter

you twitter

توییت های باحال اینجا جمع شده
you twitter

you twitter

توییت های باحال اینجا جمع شده

روغن کمپرسور هوا

در اغلب موارد، کمپرسورهای هوا به سیستم‌های روغن‌کاری نیاز دارند تا به اندازه کافی کار کنند و از نگهداری انبوه جلوگیری کنند. روغن معمولاً به عنوان روان کننده استفاده می شود و در درجه اول به کاهش اصطکاک بین اجزای پمپ کمپرسور هوا کمک می کند. این به نوبه خود گرمای کمتری را از اصطکاک تولید می کند، انرژی کمتری مصرف می کند و عمر چرخه ماشین را طولانی تر می کند.

لازم به ذکر است که کمپرسورهای هوا بدون روغن نیز موجود هستند... (یا بدون روغن) این بدان معنا نیست که آنها نیازی به روغن کاری ندارند، بلکه در عوض، آنها از قبل روانکاری شده اند و برای حفظ و تغییر نیازی به تعمیر و نگهداری کاربر ندارند. روغن داخل کمپرسور برای اطلاعات بیشتر از راهنمای کمپرسورهای هوای بدون روغن در مقابل کمپرسورهای روغن ما دیدن کنید

روغن کمپرسور هوا چیست؟

روغن کمپرسور هوا دارای مواد افزودنی خاصی است که آن را برای چرخه کاری که در داخل کمپرسور هوا می بیند عالی می کند. برخلاف روغن موتور معمولی که رایج‌تر است، روغن کمپرسور هوا حاوی مواد شوینده نیست و معمولاً سطوح گوگرد (گوگرد) و کربن پایین‌تری دارد.

محتوای کربن و گوگرد در نهایت به عنوان درصد وزنی اندازه گیری می شود - اما گاهی اوقات می توان به عنوان نسبت روی بطری نیز اشاره کرد. بسته به اینکه در کدام قسمت از جهان هستید، روغن های کمپرسور هوا گاهی اوقات می توانند با عنوان "کم گوگرد" یا "کم گوگرد" برچسب گذاری شوند.

چه نوع روغنی در کمپرسور هوا می رود؟

یک اشتباه بسیار رایج توسط بسیاری از افراد این است که همه روغن ها یکسان هستند. روغنی وجود دارد که به طور خاص برای کمپرسورهای هوا ساخته شده است، و از نوع خاصی است که به سادگی به عنوان روغن کمپرسور هوا شناخته می شود. به دلیل فرموله شدن برای مصارف صنعتی و عدم تفاوت قیمت قابل توجهی نسبت به روغن موتور معمولی، آنها را ایده آل می نامند.

پیروی از دستورالعمل‌های مربوط به استفاده از روغن کمپرسور هوا که توسط سازنده کمپرسور هوا ارائه شده است، بسیار مهم است

چگونه روغن کمپرسور هوا را انتخاب کنیم؟

این قانون برای استفاده از روغن کمپرسور ساده است. اگر کمپرسور هوای شما تحت گارانتی است، پس باید از روغنی استفاده کنید که توسط سازنده توصیه شده و معمولاً در کتابچه راهنمای کمپرسور/راهنما ذکر شده است. اگر دوره گارانتی کمپرسور هوا به پایان رسیده است، می توانید روغن روان کننده کمپرسور مناسب را از فروشگاه سخت افزار خریداری کنید تا در کمپرسور خود استفاده کنید.

ترجمه شده از : about-air-compressors

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد